Три роки тому – в квітні 2017 – перша реклама OPERAFEST TULCHYN з’явилася в інтернеті та набрала понад мільйон переглядів та сотні репостів протягом першої доби, підняла хвилю під назвою «Що це?», і тільки ледачий не зателефонував, не написав і не спитав мене про фестиваль, – згадує Ірина Френкель. – Важко було відповісти однозначно, тому що такого в Україні ще не було. «Професійні кола» нам закидали про «культурну аферу», ставили палки в колеса й з боку «офіційної культури» області. Ми уникали будь-яких коментарів, просто пропонували приїхати та побачити. Я і зараз не дуже люблю давати інтерв’ю по фестивалю, тому що цей проект є занадто важким і не є характеристикою культурного ринку України. Він – виняток із правил. Доброзичливці бачать лише верхівку, але не бачать шляху, який долає команда, досягаючи успіху цього проекту.
Чим саме так здивував старт фестивалю три роки тому, чому й нині залишається найбільш очікуваною мистецькою подією не лише на Вінниччині? Організатори кажуть, що фестиваль виконав свою місію , то чи буде OPERAFEST TULCHYN – 2020? Про це і не тільки говоримо з Іриною Френкель, арт-продюсеркою фестивалю.
По суті
Детальніше ВінницяОК >>>
Немає коментарів:
Дописати коментар